Saturday 24 November 2012

Kita SEDAR

Aku sedar akan bumi yang aku pijak
Aku sedar akan langit yang aku junjung
Aku sedar siapa diri aku ini
Aku sedar aku hanya pungguk rindukan bulan
Aku sedar akan asal usul-ku
Aku tahu akan keturunan ku
Aku tahu kehinaan mertabat-ku dimatamu
Aku tahu akan nilai-nya kaca
Aku tahu akan nilai-permata

DAN

Aku sedar engkau itu matahari
Aku sedar engkau itu maharaja
Aku sedar tinggi-nya martabat kau
Aku sedar gemilang-nya darjat kau
Aku sedar besar-nya kuasa kau

AKAN BEGITU

Sedarkah engkau tentang arti dan rasa bersyukur
Sedarkah engkau tentang rasa bersujud kepada ilahi
DAN
Sedarkah engkau tentang agenda di dunia kekal kelak...
Written By-Azzim Ibrahim
All. Right Reserved

2 comments:

  1. iron titanium gold | Titanium Art - Titanium Art
    Iron titanium gold a 도레미시디 출장샵 beautiful titanium prices gold stone stone sculpture with its own titanium scooter bars unique titanium white fennec metal features that can be used to create sculptures for any occasion. fallout 76 black titanium Iron $2.99 · ‎In stock

    ReplyDelete